aprilie 30, 2009

Cum sa iti faci un cont de YouTube

Bookmark and Share

YouTube logo Toti marii internetului gazduiesc gratuit filmulete postate de catre utilizatori:

Google Video

Yahoo Video

Metacafe

Dailymotion

Veoh

chiar si in Romania vestitul Trilulilu

Nu pot sa numar cu exactitate cate platforme au aceasta oferta. Daca adaugam faptul ca toate platformele de bloguri permit incarcarea de filmulete direct pe serverele lor; si daca ne amintim si de televiziunile online, care mai nou alearga dupa stiri video de la utilizatori…. ca sa nu mai vorbim de variante oferite de telefoanele mobile…..Intelegi ca este o absoluta nebunie video

Si e pacat sa fii antreprenor, sa ai ceva interesant pentru clientii tai, si sa nu vorbesti pe limba lor: adica sa nu folosesti filmuletele ca sa iti transmiti mesajul.

Impreuna vom folosi in continuare platforma gratuita oferita de Google prin YouTube.

In filmuletul de azi facem un cont de YouTube folosind aceeasi ‘Amenajari Diana’. Cu ajutorul acestui cont, in articolele urmatoare - vom incarca un filmulet si invatam sa il folosim in strategia de marketing.

Acum urmareste filmuletul si creeaza-ti propriul cont pentru afacerea ta. La final adauga in lista ta de prieteni (vezi ‘Add as friends') ‘conexiunideafaceri’; astfel suntem mereu in contact, si cand ai nevoie de ajutor – doar da-mi un semn…

Daca intampini dificultati, da-mi un mesaj la comentarii.

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar

aprilie 27, 2009

Cum sa iti faci prezentarea afacerii prin videoclipuri

Bookmark and Share

Stiu ca folosesti foarte des YouTube - fie ca iti cauti cantecele preferate , fie ca te intereseaza sa gasesti un film , fie ca pur si simplu vrei sa vezi ceva amuzant. La fel fac si clientii tai.

Utilizatorii sunt fascinati de formatul video. De aceea ar fi pacat sa ai un produs sau un serviciu senzational si sa nu il prezinti in format de film. Este simplu si rapid sa faci un filmulet, iar sfaturile din articolele urmatoare te vor ghida.

Daca vrei sa iti faci o campanie de prezentare prin video este suficient sa inveti cateva lucruri de baza care te ajuta sa tii partea de tehnica sub control. Invata sa iti produci primul filmulet. Dupa asta doar mesajul si imaginatia ta sunt limita! […da, intra-adevar , si raspunsul /feedback-ul primit de la privitori :-)].

In urmatoarele doua articole afli cum sa creezi un filmulet folosind doua metode: o inregistrare digitala video a mesajului si o captare desktop a unei prezentari PowerPoint. Apoi vom crea impreuna un canal YouTube si vom folosi astfel posibilitatile de promovare prezentate in filmuletul de mai sus.

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar

aprilie 25, 2009

Analiza saptamanii – Teatrul Studentesc Podul

Bookmark and Share

In ajun de Inviere, Bogdan

imi spune ca la ora 1 noaptea se duce sa vada o piesa de teatru. Bineinteles ca m-a uimit ora, si l-am intrebat de cateva ori daca este sigur ca este 1 am si nu cumva ora 1 pm.

Mie mi s-a parut senzationala initiativa, si am asteptat curioasa o confirmare. Intr-adevar, reprezentatia s-a tinut la 1 a.m, cu nu foarte multi spectatori in sala. Ora si ziua mie mi s-au parut foarte interesant alese, si doar pentru asta si daca as fi putut, m-as fi dus sa particip la asa o experienta unica.

Bineinteles ca primul lucru pe care l-am intrebat a fost: au un blog?

Folosesc platforma blogger – si asta e foarte convenabil! http://tspodul.blogspot.com/.

Acum, ce recomandari as avea la prima vedere?

1. logo-ul teatrului este prea mare si ma deranjeaza sa vad altceva decat titlul primului post, ma obliga sa derulez in jos si asta personal nu-mi place.

2. arhiva ar trebui sa fie pozitionata sus in dreapta, astfel incat sa pot sa accesez rapid articolele care a intereseaza, sau imi atrag atentia;

3. nu exista nici un RSS in bara laterala– in afara de Atom in subsolul articolelor – prin urmare, daca vreau sa fiu la curent cu noutatile, imi e destul de dificil sa o fac pentru ca nu ma pot abona la actualizari;

4. nu exista nici un instrument de social media, deci daca ar vrea sa atraga trafic – cu rezultatul de a-si atrage mai multi spectatori – eu ca vizitator nu am nici o posibilitate de arhivare online/social bookmarking– digg, stumble sau delicious macar;

5. nu exista nici o legatura cu facebook sau twitter

6. pentru ca este vorba de o trupa de teatru, ca vizitator mi-ar placea sa vad profilul fiecaruia dintre artisti – fie publicat aici fie un link catre portofoliul lor de linkedin sau paginile personale de facebook.

7. pentru piesele puse in scena as vrea sa aflu mai multe – despre autor, de ce au fost alese sa faca parte diu repertoriu, cateva idei/reflectii ale regizorului si actorilor…

8. fiind vorba de o trupa de teatru, mi-ar placea sa vad si altceva decat afise, – un extras video sau audio dintr-o piesa, cateva interviuri scurte, un happening (opinie personala – cele 2 filme podaresti postate fac mai mult rau decat bine); as fi preferat ca interviul cu Catalin Naum sa fie video sau audio decat transcript..

9. din motive necunoscute mie, comentariile nu sunt incurajate – si asta face sa nu beneficieze de valoarea feedback-ului….

In concluzie, blogul este in stadiul Web 1.0, nefiind inca conectat la tendinte; rezultatul fiind acela ca eu ca vizitator nu aflu prea multe.

In finalul analizei, nu stiu care este scopul administratorului de site, dar cred ca ar trebui sa isi extinda putin eforturile catre a deveni interactiv.

E pacat sa se iroseasca traditia si faima Teatrului Studentesc Podul……

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar

aprilie 21, 2009

Ce este social media?

Bookmark and Share

Prezenta ta pe internet poate sa se integreze in ceea ce se numeste Web 1.0 – adica simple situri de prezentare, pasive, asemeni manechinelor din vitrinele magazinelor….

sau sa faca parte din Web 2.0- adica din fenomenul de net activ, comunicativ, de dialog.

Daca te rezumi la gmail si un blog pasiv, aunci esti in Web 1.0 – o mada care se stinge de prin 2001-2002, si este de ajuns ce ai facut pana acum: un email si un blog de prezentare.

Daca vrei insa ca afacerea ta sa profite de tot ce s-a inventat dupa 2001, atunci trebuie sa afli mai multe despre social media.

Social media cuprinde o multitudine de instrumente de comunicare, principiul esential fiind dialogul.

Prin social media afacerile dobandesc mai buna vizibilitate deoarece oamenii vorbesc despre ele – produsele si serviciile se comenteaza, se aproba sau dezaproba; oamenii iti spun daca te plac, in egala masura iti spun daca produsele tale sunt proaste. Afli cand clientii tai sunt multumiti de tine, dar la fel de bine afli si daca sunt dezamagiti. Avantajul tau este ca stii cum stai fata de clientii tai, si poti sa te gandesti ce ai de facut- ca lucrurile sa arate mai bine in viitor, indiferent cum arata azi.

Nu poti sa ratezi ocazia de a intra in dialog direct cu clientii tai, asa ca vom explora impreuna pentru inceput siturile de social bookmarking (arhivare online)

Daca esti gata sa fii parte din Web 2.0, asteapta articolul urmator!

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar
 
Feedback Form