ianuarie 20, 2009

Ce poate sa faca internetul pentru afacerea ta II

Bookmark and Share

In articolul precedent iti aratam ca internetul te ajuta sa spui lumii despre afacerea ta. Si am subliniat apoi ca lumea afla despre tine daca te gaseste.

Idealul oricarei firme este ca atunci cand un potential client ii cauta produsul – pentru care este dispus sa plateasca – idealul este ca oferta proprie sa fie prima in calea clientului. Este inutil sa iti demonstrez ca a fii primul iti asigura sansele cele mai mari ca decizia de cumparare sa fie favorabila produsului tau. Ei bine, daca ai un site pe internet, a doua problema majora este sa fii gasit de catre clientii tai.

Cautarea (sau search-ul) si rezultatele ei sunt subiectul unei intregi activitati numita SEO – search engine optimization – si se ocupa cu tehnici si tactici care ii asigura sitului tau o pozitie cat mai sus in motoarele de cautare (de exemplu google sau yahoo)

Activitatea de SEO este deosebit de competitiva si creativa, si exista cai pentru rezultatele carora firmele platesc bani grei; si exista si cai gratuite care cer in schimb doar efortul personal al intreprinzatorului.

De ce ati face acest efort? Pentru ca azi internetul te poate ajuta mai mult ca oricand sa va fii vizibil si sa comunici cu potentiali clienti reali. Folosind avantajele oferite de social marketing, activitatea de SEO este cel putin interesanta pentru fiecare mic intreprinzator.

Eu sunt alaturi de tine, si impreuna vom intelege bazele curentului de social marketing care in prezent rastoarna toate ‘canoanele’ de internet marketing.

 

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Conexiuni de Afaceri: Pentru Succesul tau

Stumble Upon Toolbar
blog comments powered by Disqus
 
Feedback Form