ianuarie 20, 2009

Scade numarul clientilor

Bookmark and Share

clipped from www.zf.ro

Sucu vede "cu ingrijorare" cum scade numarul clientilor

Omul de afaceri Dan Sucu, care controleaza grupul de firme Mobexpert, spune ca piata de mobilier care se adreseaza clientilor cu venituri medii, adica exact consumatorii care alcatuiesc targetul grupului, a inceput sa scada, dupa ce a "prosperat" in ultimii patru-cinci ani.

"Anul trecut cererea de mobila pentru export s-a redus cu circa 50%. Sa faci productie pentru export in ziua de astazi este o aventura", afirma Sucu.
"Nu sunt ani in care cineva isi poate permite sa creasca preturile", afirma seful Mobexpert
 blog it
Sucu, seful de la Mobexpert se plange de reducerea numarului clientilor. Gandeste-te putin: afacerea lui are experienta, are o cota de piata definita, este un brand notoriu, si prin potenta financiara pe care o are, isi poate permite sa angajeze profesionisti care sa ii creasca vanzarile.

Dificultatile pe care le intampina, asa cum vezi mai jos, mie imi pare ca arata decesul unei etape de monolog in afaceri, in care firma produce, cumparatorul cumpara si apoi fiecare pleaca pe drumul lui.

Noile abordari de social marketing propun o noua viziune, de dialog intre ofertantul de produse si clientii lui, dialog care poate sa duca la o relatie de loialitate (de ambele sensuri) pe termen lung. Social marketingul face ca loialitatea sa capete dublu sens: nu numai clientul sa fie fidel brandului, ci si brandul sa devina constient ca are datoria sa fie si el la randul sau fidel clientului.

Frumos, nu?

Stumble Upon Toolbar
blog comments powered by Disqus
 
Feedback Form