clipped from www.zf.ro
"Nu sunt ani in care cineva isi poate permite sa creasca preturile", afirma seful Mobexpert |
Sucu, seful de la Mobexpert se plange de reducerea numarului clientilor. Gandeste-te putin: afacerea lui are experienta, are o cota de piata definita, este un brand notoriu, si prin potenta financiara pe care o are, isi poate permite sa angajeze profesionisti care sa ii creasca vanzarile.
Dificultatile pe care le intampina, asa cum vezi mai jos, mie imi pare ca arata decesul unei etape de monolog in afaceri, in care firma produce, cumparatorul cumpara si apoi fiecare pleaca pe drumul lui.
Noile abordari de social marketing propun o noua viziune, de dialog intre ofertantul de produse si clientii lui, dialog care poate sa duca la o relatie de loialitate (de ambele sensuri) pe termen lung. Social marketingul face ca loialitatea sa capete dublu sens: nu numai clientul sa fie fidel brandului, ci si brandul sa devina constient ca are datoria sa fie si el la randul sau fidel clientului.
Frumos, nu?
Dificultatile pe care le intampina, asa cum vezi mai jos, mie imi pare ca arata decesul unei etape de monolog in afaceri, in care firma produce, cumparatorul cumpara si apoi fiecare pleaca pe drumul lui.
Noile abordari de social marketing propun o noua viziune, de dialog intre ofertantul de produse si clientii lui, dialog care poate sa duca la o relatie de loialitate (de ambele sensuri) pe termen lung. Social marketingul face ca loialitatea sa capete dublu sens: nu numai clientul sa fie fidel brandului, ci si brandul sa devina constient ca are datoria sa fie si el la randul sau fidel clientului.
Frumos, nu?