ianuarie 18, 2009

Conexiuni de Afaceri

Bookmark and Share

Ma tot intrebam cat de mult are nevoie micul intreprinzator din Romania de internet pentru afacerea lui.

Imi amintesc cu duiosie - pentru ca am reusit sa depasesc starea de tristete - de vremea cand am incercat eu insami o afacere mica, bazata in exclusivitate pe produs si lipsita total de 'relatiile' atat de necesare. Recunosc, n-am reusit sa duc acea mica afacere la succes, si privind in urma inteleg de ce.

De ce n-am reusit sa supravietuiesc, desi credeam cu ardoare in produsul meu si in valoarea lui pentru clienti? Simplu. Dezarmant de simplu o sa gasiti raspunsul meu: nu am putut sa ajung la clienti. Nu aveam cum sa ma fac cunoscuta.
Incercand zi si noapte sa gasesc o cale, am aflat cat de important este sa stii mai intai ca ai o piata si ca poti sa comunici cu oamenii din piata ta. Cand spun mai intai ma refer, da, chiar inainte sa te apuci sa bagi banii in afacere - asta daca esti la inceput, asa cum eram eu. Dar ideea asta pe care am aflat-o pe calea cea dificila - a experientei personale, este la fel de valabila si pentru o firma cu oarece vechime.

Ei bine, poate ca aveam o piata, dar imi era imposibil sa comunic cu ea. Nici nu stiam cum, nici nu aveam resurse financiare sa-i platesc pe altii care stiau. Marketingul era in urma cu zece ani un subiect rezervat celor mari. Iar daca erai un simplu producator fara nici o relatie in distributie, te condamnai singur la faliment. Rezultatul acestei situatii - un esec lamentabil, cu multe rezonante in sufletul meu de mic intreprinzator.

Timpul a trecut si dorinta de a face ceva, altceva decat sa lucrez de la 9 la 5, nu m-a parasit niciodata. De data asta, nu-mi doresc altceva decat sa ajut: sa-i ajut pe micii intreprinzatori - asemeni mie in urma cu multi ani - sa isi gaseasca o cale sa isi prezinte afacerea, produsele si sa poata sa isi apropie reusita folosind cea mai rapida, convenabila si efectiva cale: internetul.

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.


Conexiuni de Afaceri: Pentru succesul vostru!
Mia

Stumble Upon Toolbar
blog comments powered by Disqus
 
Feedback Form