februarie 13, 2009

Cum sa-ti faci un cont de email

Bookmark and Share

Daca nu ai inca un site, in articolul de azi afli care este primul pas in pregatirea ta de antreprenor in ‘virtual’.

Toata activitatea ta de promovare pe internet are nevoie de o adresa de email. Toate aplicatiile gratuite care te ajuta sa te iti faci produsele si serviciile cunoscute iti cer sa iti faci un cont, sa te inscrii. In orice proces de inscriere ti se solicita o adresa de email.

Pentru ca este (inca) 13 februarie, inainte de orice vreau sa fiu sigura ca ai o adresa de email.

Adresa de email trebuie sa fie accesibila de oriunde, nu numai de la calculatorul de acasa, sa iti permita sa atasezi fisiere si sa fie usor de utilizat.

Eu iti recomand sa alegi intre o adresa de google mail sau una de yahoo. La urma urmei, poti sa ai doua adrese de email – nu este nimic neobisnuit – important este sa le verifici frecvent.

Personal prefer un cont de gmail deoarece imi permite sa imi fac o pagina personala de igoogle, si in plus imi permite la o apasare de buton sa imi accesez blogurile, analizele de trafic pe google analytics, pot sa folosesc rapid google docs si feedburner-ul. In plus am analizele de webmaster tools care de la un anumit punct inainte devin relevante pentru utilizator.

Cu pledoaria facuta, nu-mi ramane decat sa te invit sa iti faci o adresa de gmail pentru afacerea ta. Daca ai nevoie de indrumare, filmuletul de mai jos te poate ajuta.

Pentru succesul tau!

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar
blog comments powered by Disqus
 
Feedback Form