februarie 21, 2009

Analiza saptamanii - ‘Cory Gym’ Calarasi

Bookmark and Share

cory gym conexiuni afaceri analiza

Sunt disperata: suntem in mijlocul iernii si m-am ingrasat. E ceva obisnuit – spune lumea, dar pe mine nu ma incanta, asa ca ma pun pe treaba: dieta si exercitii. Cu dieta m-am lamurit: legume si fructe multe, peste, orez, taiat dulciuri (of), taiat fainoase.

Acum, sa imi gasesc un loc unde sa transpir: o sala de fitness. Gata. M-am hotarat. Nu-mi mai trebuie decat sa imi gasesc sala, si sa imi programez antrenamentele.

Intru pe google si caut: ‘sala fitness calarasi’. Sunt o internauta isteata si stiu ca imi este de ajuns sa ii spun lui google ce caut si unde; restul e treaba lui sa-mi aduca rezultatele cautarii.

Sa vedem ce se intampla: primul rezultat- pe util21.ro – o sala Izocon SA- un numar de telefon si atat. N-am rabdare. Trec la urmatoarele rezultate. Al doilea rezultat – e o pagina care nu se deschide. Al treilea e iguideonline calarasi – o pagina total alba.

La al patrulea- un portal se pare –www.salafitness.ro gasesc CoryGym Calarasi – cu foto si chiar un site. Ura! am un site…care in mod ciudat se numeste salsacalarasi.ro….oare e o sala de fitness acolo?

In fine, mergem pe site: se incarca repede si o muzica latino porneste automat…ma intreb daca plateste drepturi de autor pentru asta…si ma cam deranjeaza, pentru ca adesea imi ascult propriile alegeri muzicale, si acum e o adevarata cacofonie ade sunete …daca vreau sa ma mai uit pe situl asta trebuie sa imi opresc muzica mea…si asta nu-mi convine deloc..

Mda, se pare ca am nimerit prost..ei fac cursuri de dans. Imi vorbesc despre dansuri, poze cu dansuri, muzica latino - ce-oi cauta eu pe situl asta? Ies.

Caut in continuare.

------------------------------------------------------------------------------

Ei, cam asa arata sirul gandurilor mele de client in cautarea unei sali de fitness. Din intamplare stiu ca cei de la Cory Gym au ca prima afacere sala de fitness, e adevarat cu o multime de alte servicii satelit – masaj, sauna, si cu un serviciu aliat, dar in cu totul alta directie – dansuri de societate.

Este evident ca prima greseala este promovarea a doua servicii diferite pe acelasi site. Un client care nu stie despre ce e vorba si cauta informatii despre sala de fitness nu le va gasi prea usor. De aceea va pleca destul de repede.

Acum in ce priveste grafica: eu am o problema, si nu pot sa citesc textul rosu, mai ales daca este mic si pe fond gri. Un motiv destul de serios ca sa nu ma chinui sa citesc oferta din pagina cory gym

Galeria foto imi arata un loc curatel dar pustiu. Iar galeria video, daca nu exista nici un video, n-ar trebui inclusa deloc.

Nu vad nici o recomandare de la clientii actuali, nu stiu daca alti clienti au gasit serviciile de calitate sau nu.

In ce priveste instrumentele de social media nici nu se pune problema – lipsesc cu desavarsire. N-am reusit sa identific keywords in meta-tags legate de activitatea salii, prin urmare cam greu sa gasesti situl, daca nu ar fi inscris pe portalurile de nisa. Harta care ne arata locatia este folositoare localnicilor, dar din punctul de vedere google map – care i-ar putea aduce o pozitionare foarte buna pe ‘local business’ – este absolut irelevanta.

Concluzionand, acest site ne arata ca antreprenorul a inteles ca trebuie sa aiba o prezenta web, si a platit candva ( in februarie 2008) pentru un site. Din pacate situl prezinta niste informatii statice (as indrazni sa cred ca nu a fost actualizat din momentul in care a fost creat), iar structura nu ajuta situl sa fie pozitionat in google (si prin urmare sa fie gasit de clientii care au nevoie de serviciile respective). Compara cu mysportsclubs si intelegi care e diferenta.

In final, scopul analizelor mele nu este altul decat sa te faca pe tine – antreprenor - sa intelegeti ca daca ai hotarat sa fii pe internet, atunci scopul principal este ca cei care au nevoie de serviciile si produsele tale sa te gaseasca si sa-i convingi ca alegandu-te pe tine fac o afacere buna. Toata prezenta ta online trebuie sa ajute implinirea scopului ; daca nu il atingi, atunci inseamna ca trebuie sa schimbi ceva in abordarea ta. Nu uita ca un potential client pe care l-ai convins prin situl sau blogul tau, este mult mai dispus sa faca afaceri cu tine atunci cand te intalneste in carne si oase, decat daca nu ar fi stiut nimic despre tine pana atunci. Astfel tot efortul tau devine o investitie, nu o cheltuiala!

Pana saptamana viitoare,

Pentru succesul tau!

Ca sa fii la curent cu postarile, aboneaza-te la articolele urmatoare prin RSS sau prin email.

Stumble Upon Toolbar
blog comments powered by Disqus
 
Feedback Form